تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:39
300 بازدید
کد خبر : 208848

قیمت Realme GT Neo 6 ممکن است روی Snapdragon 8 Gen 2 SoC اجرا شود

قیمت Realme GT Neo 6 ممکن است روی Snapdragon 8 Gen 2 SoC اجرا شود

به گزارش فعال نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود ریلمی به زودی Realme GT Neo 6 را عرضه کند، اگرچه این شرکت هنوز چیزی در مورد آن به طور رسمی اعلام نکرده است. با این حال، چندین افشای اطلاعات در هفته‌های گذشته حاکی از وجود ۱۶ گیگابایت رم، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

Realme GT Neo 6 Price Tipped, Might Run on Snapdragon 8 Gen 2 SoC

به گزارش فعال نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود ریلمی به زودی Realme GT Neo 6 را عرضه کند، اگرچه این شرکت هنوز چیزی در مورد آن به طور رسمی اعلام نکرده است. با این حال، چندین افشای اطلاعات در هفته‌های گذشته حاکی از وجود ۱۶ گیگابایت رم، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. اکنون، یک منبع آگاه قیمت احتمالی Realme GT Neo 6 را پیشنهاد کرده است. این می‌تواند از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی کند.

یک فروشنده چینی جزئیات قیمت Realme GT Neo 6 را فاش کرده است. طبق پست وی در Weibo، قیمت این گوشی زیر ۲۰۰۰ یوان (تقریباً ۲۲۰۰۰ روپیه) خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که فریم آلومینیومی دارد و می‌تواند بر روی Snapdragon 8 Gen 2 SoC اجرا شود.

افشای اطلاعات قبلی، یک SoC مدیاتک Dimensity 9200+ را در Realme GT Neo 6، همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی پیشنهاد می کرد. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز باشد. این می تواند یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی را در خود جای دهد.

انتظار می رود Realme GT Neo 6 آینده به عنوان جانشین Realme GT Neo 5 معرفی شود. دومی در فوریه در چین با دو گزینه شارژ عرضه شد. نسخه با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۴۰ واتی، ۳۱۹۹ یوان (تقریباً ۳۹۰۰۰ روپیه) برای ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی هزینه دارد، در حالی که نوع ۱۵۰ وات از ۲۴۹۹ یوان (تقریبا ۳۰.۴۰۰ روپیه) برای مدل ۸ گیگابایت رم + ۲۵ گیگابایت رم شروع می شود.

Realme GT Neo 5 دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی ۱.۵K AMOLED با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز است و از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 پشتیبانی می کند. این دوربین سه گانه دارد که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای سلفی و چت تصویری، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P9 وجود دارد. ریلمی یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نوع ۲۴۰ واتی قرار داده است، در حالی که نوع ۱۵۰ واتی شامل یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.