تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 21:47
207 بازدید
کد خبر : 208853

سامسونگ گلکسی A05 در هند معرفی شد

سامسونگ گلکسی A05 در هند معرفی شد

به گزارش فعال نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ گلکسی A05 که در ماه سپتامبر رونمایی شد، امروز در هند رونمایی شد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز روشن و نقره‌ای با دو گزینه حافظه – ۴ گیگابایت/۶۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت، به ترتیب با قیمت ۹۹۹۹ INR (120 دلار / ۱۱۰ یورو) و

Samsung Galaxy A05 launched in India

به گزارش فعال نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ گلکسی A05 که در ماه سپتامبر رونمایی شد، امروز در هند رونمایی شد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز روشن و نقره‌ای با دو گزینه حافظه – ۴ گیگابایت/۶۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت، به ترتیب با قیمت ۹۹۹۹ INR (120 دلار / ۱۱۰ یورو) و ۱۲۴۹۹ INR (150 دلار / ۱۴۰ یورو) عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند را می توان از طریق فروشگاه های کروما در هند خریداری کرد، اما به زودی باید از طریق سایر خرده فروشان و وب سایت رسمی سامسونگ در دسترس قرار گیرد.

سامسونگ گلکسی A05 از تراشه Helio G85 بهره می‌برد، اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی HD+ LCD است. دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و سلفی وجود دارد. تماس های تصویری

سایر ویژگی های برجسته سامسونگ گلکسی A05 شامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ ۲۵ واتی، USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

سامسونگ همچنین در ماه سپتامبر از گلکسی A05s رونمایی کرد که ماه گذشته در هند عرضه شد. مدل رم ۴ گیگابایتی آن ۱۳۴۹۹ INR (160 دلار / ۱۵۰ یورو) قیمت دارد و نوع رم ۶ گیگابایتی آن ۱۷۴۹۹ INR (210 دلار / ۱۹۰ یورو) قیمت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.