تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 17:49
191 بازدید
کد خبر : 208815

۸۹ درصد از جرائم فضای مجازی در گلستان کشف شد

۸۹ درصد از جرائم فضای مجازی در گلستان کشف شد

به گزارش ایلنای گلستان، سردار دادگر اظهارکرد: با اجرای طرح های هدفمند و اقدامات پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سالجاری بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۲ درصد رشد داشته است. ضمن اینکه ۵۴۷ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند. وی گفت: با

۸۹ درصد از جرائم فضای مجازی در گلستان کشف شد

به گزارش ایلنای گلستان، سردار دادگر اظهارکرد: با اجرای طرح های هدفمند و اقدامات پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سالجاری بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۲ درصد رشد داشته است. ضمن اینکه ۵۴۷ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و انتظامی استان، طی این بازه زمانی وقوع انواع سرقت ۶ درصد کاهش داشته و بیش از دو هزار و ۷۸۰ سارق نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی گلستان مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد را از مطالبات بحق مردم و مسئولان دانست و گفت: در همین راستا، طی ۵ ماهه نخست سال جاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف ۴ تن و ۵۹۸ کیلو انواع مواد افیونی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به دستگیری یک هزار و ۵۲۳ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر، تصریح کرد: پلیس در کنار اقدامات انتظامی، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی نیز درخصوص مبارزه با مواد مخدر در جوامع هدف برگزار می کند که اثرات مطلوبی نیز در راستای پیشگیری از اعتیاد داشته است.

سردار دادگر در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۸۹ درصد از جرایم فضای مجازی استان طی ۵ ماهه نخست سال جاری، گفت: بیش از ۶۴ درصد از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری های اینترنتی بوده است.

سردار دادگر با بیان اینکه کاهش حوادث رانندگی را نباید فقط در عرصه فعالیت های یک سازمان جست و جو کرد، گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و راهور، تعداد جانباختگان حوادث رانندگی طی این بازه زمانی ۱۰ درصد کاهش داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.