تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 1:42
151 بازدید
کد خبر : 208660

محورهای بروجرد به ونایی مسدود شد

محورهای بروجرد به ونایی مسدود شد

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است. وی تاکید کرد: این ۲ جاده تا پایان بارش نزولات جوی (جمعه

محورهای بروجرد به ونایی مسدود شد

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.

وی تاکید کرد: این ۲ جاده تا پایان بارش نزولات جوی (جمعه ۲۵ فروردین) مسدود است.

وی به همشهریان بروجردی و مسافران توصیه کرد از تردد غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی شهرستان و همچنین توقف در مسیر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: از مناطق در معرض سیل و آبگرفتی در بخش شیروان، ونایی و سد دهکرد بازدیدهایی انجام و جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل و بر ضرورت مدیریت بحران تاکید شد.

مرادی افزود: ضمن گزارش اقدامات دستگاه‌های ذیربط شهرستان در بارش های اخیر بر حضور همه اعضا در حوزه مربوطه و کنترل شرایط موجود تا پایان بارش‌ها جهت پیشگیری و مقابله با هرگونه خسارات احتمالی تاکید شد.

همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود بارش‌های سیل آسا از بامداد چهارشنبه در غرب کشور از جمله لرستان آغاز و تا اواسط روز پنجشنبه ادامه دارد.

مناطقی از الیگودرز، غرب و جنوب غرب لرستان تاثیر بیشتری از این سامانه دارند و پلدختر که در منطقه تلاقی روان آب های خروجی استان و در جوار کشکان رود و کانون بحران قرار دارد و با خطر بیشتری مواجه است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.