تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 13:41
515 بازدید
کد خبر : 208850

شیائومی ۱۴ اولترا در ماه مارس سال آینده معرفی می شود، ممکن است باتری بزرگتر از شیائومی ۱۳ اولترا داشته باشد

شیائومی ۱۴ اولترا در ماه مارس سال آینده معرفی می شود، ممکن است باتری بزرگتر از شیائومی ۱۳ اولترا داشته باشد

به گزارش فعال نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سری ۱۴ شیائومی با مدل های وانیلی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو اکنون در چین رسمی شده است. طبق گزارش ها، شرکت چینی گوشی های هوشمند در حال کار بر روی Xiaomi 14 Ultra به عنوان جانشین بالقوه Xiaomi 13 Ultra است. شیائومی هنوز چیزی

Xiaomi 14 Ultra Tipped to Launch in March Next Year, May Get Larger Battery Than Xiaomi 13 Ultra

به گزارش فعال نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سری ۱۴ شیائومی با مدل های وانیلی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو اکنون در چین رسمی شده است. طبق گزارش ها، شرکت چینی گوشی های هوشمند در حال کار بر روی Xiaomi 14 Ultra به عنوان جانشین بالقوه Xiaomi 13 Ultra است. شیائومی هنوز چیزی در مورد این گوشی پرچمدار فاش نکرده است، اما به لطف افشای اطلاعات جدید، اکنون ایده ای در مورد زمان رسمی شدن این گوشی داریم. ظرفیت باتری Xiaomi 14 Ultra نیز مشخص شده است. انتظار می‌رود گوشی هوشمند آینده با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کار کند.

یک منبع آگاه چینی ادعا کرده است که Xiaomi 14 Ultra در ماه مارس سال آینده راهی بازار خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که گوشی‌های Huawei P70 Series و Vivo X100 Ultra در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به طور رسمی معرفی می‌شوند. علاوه بر این، گزارش CNMO (چینی) ادعا می‌کند که این گوشی دارای باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به Xiaomi 13 Ultra است که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

شایعه شده است که Xiaomi 14 Ultra با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح ۲K و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه می شود. گفته می شود که این دستگاه از جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام قدرت می گیرد. انتظار می رود این دستگاه دارای یک واحد دوربین پشتی چهارگانه، متشکل از یک سنسور ۱ اینچی Sony Lytia LYT-900 باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.