تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 21:46
166 بازدید
کد خبر : 208673

تقاطع غیر همسطح شهید قربانی اهواز افتتاح شد/کاهش ترافیک شهری با افتتاح این پروژه

تقاطع غیر همسطح شهید قربانی اهواز افتتاح شد/کاهش ترافیک شهری با افتتاح این پروژه

به گزارش ایلنا از خوزستان، احمد وحیدی امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در دومین روز از سفر هیات دولت به خوزستان، در اهواز تقاطع غیر همسطح شهید قربانی را افتتاح کرد. وزیر کشور در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد: وزارت کشور از برنامه مدیریت شهری برای کنترل ترافیک و رفاه حال شهروندان اهوازی حمایت می

تقاطع غیر همسطح شهید قربانی اهواز افتتاح شد/کاهش ترافیک شهری با افتتاح این پروژه

به گزارش ایلنا از خوزستان، احمد وحیدی امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در دومین روز از سفر هیات دولت به خوزستان، در اهواز تقاطع غیر همسطح شهید قربانی را افتتاح کرد.

وزیر کشور در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد: وزارت کشور از برنامه مدیریت شهری برای کنترل ترافیک و رفاه حال شهروندان اهوازی حمایت می کند.

وی افزود: ساخت پل های غیرهمسطح دیگری نیز در اهواز را در دست اقدام است که در کنترل ترافیک این کلانشهر تاثیر بسیار زیادی دارد.

وحیدی گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید قربانی اهواز در کاهش ترافیک این منطقه بسیار اثرگذار است و باعث حل شدن مشکل ترافیکی و رفاه حال مردم شده است.

وزیر کشور با اشاره به حمایت این وزارتخانه از برنامه های مدیریت شهری برای کنترل ترافیک و رفاه شهروندان اهوازی خاطرنشان کرد: پروژه های شهری متعددی در دستور کار است که یکی پس از دیگری به نتیجه می رسند و امید است رفاه و آسایش مردم اهواز را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا ‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.