تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 19:53
164 بازدید
کد خبر : 208754

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای توسعه برق چابهار

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای توسعه برق چابهار

به گزارش ایلنا، محمد رئیسی روز شنبه در نشست با فرماندار چابهار اظهارداشت: در اجرای روشنایی و ساماندهی برق چابهار هیچ محدودیتی نیست و مسئولان به صورت کارشناسی موارد را به مرکز ارسال،تا بتوانیم در قالب‌های مختلف برق استاندارد و روشنایی قابل قبول را برای شهرستان عمیلیاتی کنیم. فرماندار چابهار نیز از تلاش‌های شبانه روزی

اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای توسعه برق چابهار

به گزارش ایلنا، محمد رئیسی روز شنبه در نشست با فرماندار چابهار اظهارداشت: در اجرای روشنایی و ساماندهی برق چابهار هیچ محدودیتی نیست و مسئولان به صورت کارشناسی موارد را به مرکز ارسال،تا بتوانیم در قالب‌های مختلف برق استاندارد و روشنایی قابل قبول را برای شهرستان عمیلیاتی کنیم.

فرماندار چابهار نیز از تلاش‌های شبانه روزی اداره برق شهرستان برای حل مشکلات مردم برای رفع خاموشی‌ها در شهر چابهار و پلان قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود با توجه به توسعه شهر چابهار برای بهبود روشنایی شهر توجه بیشتری صورت گیرد و حل این مشکل سرعت گیرد.

جواد سپاهی بیان کرد: با توجه به گستردگی شهر چابهار نیاز است تعداد ماشین آلات رفع حوادث امور برق افزایش پیدا کرده تا مردم در آسایش و آرامش کامل و بدون دغذغه زندگی کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.